מאיה, התקף אסטמה
סיפורים אישיים הדר, אמא של מאיה, טופלה על ידי ד"ר פריד, בהצלחה, בנושא אחר. כשראתה, לאחר חודש חודשיים, את יעילות הטיפול ההומאופתי החליטה, ביחד עם בעלה, להביא לקליניקה את מאיה שסבלה מאוד מאסטמה חמורה. מאיה הייתה אז בת שנתיים וחצי. ההתקפים היו אינטנסיביים והיא קיבלה אינהלציות בלי סוף. היא נזקקה למשאף 3 פעמים ביום ובמהלך
ליה, הרטבת לילה
סיפורים אישיים ליה הגיעה אליי לטיפול הומאופתי בגיל שש, בשל בעיות עור. בתשאול ההומאופתי עלה שהיא מרטיבה בכל לילה. הוריה לא ציינו בפנייה המקורית אלי את בעיית ההרטבה, משום שלאחר הכשלונות שחוו בטיפולים המקובלים, הם לא ציפו שהבעיה תיפתר לפני גיל 11, הגיל שבו אמא שלה הפסיקה להרטיב. לאחר חודש של טיפול יומי ברמדי חלה
סרטן – סיפור אישי של יעקב
סיפורים אישיים שום דבר לא הכין אותי לבשורה שאבי חלה בסרטן. התדהמה, ההצפה הפנימית של פחד דאגה וכאב היו מסוג ובעוצמה שלא חוויתי. זה כבר לא היה לשמוע וללוות אחרים כמטפל וכתומך, זה היה לחוות את הדבר עצמו מקרוב מאד – כבן. הוא איש מדהים ומיוחד אבא שלי וככה הוא גם התמודד עם הסרטן. בעיניים
סחרחורת
סיפורים אישיים אילנה וינטר, אחת מהמטופלות שלנו, סבלה במשך שנים מסחרחורות, עד שפנתה אלינו לטיפול הומאופתי: בשנים האחרונות סבלתי מסחרחורות מלווה בתחושת אובדן שיווי משקל. כל התקף נמשך מספר שבועות וגרם לי אי נוחות והפרעה בחיי היום יום. טיפולים תרופתיים, שניתנו לי על ידי רופא אף אוזן גרון, לא הועילו. פניתי לטיפולו של ד"ר פריד,
פאפא
סיפורים אישיים בתקופה האחרונה הגיעו לטיפולי שני ילדים בסביבות גיל חמש הסובלים תקופה ארוכה מפאפה. שניהם מטופלים בסטרואידים כבר בתחילת ההתקף. בשני המקרים ההורים לא הכירו אותי הכרות מוקדמת. במקרה אחד תדירות ההתקפים הייתה אחת לשלושה שבועות. במקרה השני תדירות ההתקפים הייתה אחת לשבוע. לשני זוגות ההורים אמרתי כי אנחנו יוצאים למלחמה הזו יחד, הסברתי
חרדה מבוגרים
סיפורים אישיים הגעתי לד"ר פריד בעקבות המלצה של חברה, כדי לטפל בחרדות מהן סבלתי. עברתי ילדות קשה – חוויתי נטישה ואלימות פיזית ומילולית, אשר הטביעו בי חוסר אמון בעולם. כאשר הפכתי לאמא התחילו החרדות – חרדות לבריאות הילדים, כל הזמן בדקתי שהם נושמים. היו בי חרדה ופחד לא להיות בשליטה.
קשב וריכוז
סיפורים אישיים ש. מספרת על הטיפול בבנה: לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה': ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז. בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה